חלב שאוזל...
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אלן,בתי אינה מוכנה בשום פנים ואופן לינוק לכן אני שואבת. עד כה הייתי מצליחה לשאוב כמות שמספיקה ל2 ארוחות ביום וביומיים האחרונים אני מבחינה שכמות החלב שלי אוזלת ואוזלת...... יש סיכוי שיצור החלב מפסיק לי מעצמו??
היי עדי, את לא כתבת מה גיל התינוקת. אם עדיין אתם בהתחלת הדרך - אז כדאי לבדוק למה היא לא יונקת. אני עובדת מעל 20 שנה ועוד לא ראיתי תינוק שלא רוצה לינוק. יש דברים שלפעמים מונעים מהם - אבל אפשר לטפל בדברים אלה. בגלל זה יש יועצות הנקה מוסמכות. רוב הרופאים לא יכולים לדעת מה קורה ומן הסתם ממליצים על שאיבה או מעבר לתמ"ל. בכל אופן - כמות החלב שנוצר לרוב תלוי אך ורק בכמות הגירוי לשדיים. כמה שתשאבי יותר או תניקי כמובן - כמות החלב תגדל. אין אפס. אפשר לקחת תכשירי - יש חדש בארץ מארצות הבריאת של חברת MOTHERLOVE. מומלץ על ידי הרבה יועצות. לא יכול להזיק. אפשר להשיג ב-מ.מ.ש. - או אצל מרכזים להנקה. www.mamash.org.il בברכה אלן