שקיות איחסון של ניקול מרוכסנות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי,אלן האם את מכירה את השקיות האלו על האריזה רשום שניתן להקפיע אותם גם.האם ניתן לאחסן בהם גם חלב אם?מי יכול לדעת? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
היי לנה, יש הבדל בין אחסון אוכל - ואחסון חלב אם. כמובן גם הבדל בן אחסון - קירור או הקפאה. אם לא כתוב במפורש ששקיות אלה מיועדות להקפיא חלב אם אז אין לסמוך עליהם. הן קודם כל לא סטריליות כמו רוב השקיות המיועדות לחלב אם - ויש גם הבדל בן מטרה לאחסן אוכל לכלל הציבור לבין אחסון אוכל לתינוקות שהם יותר חשופות לחיידקים ומחלות - סתם ההשארה שלי - בברכה אלן