יש עוד סיכוי?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני חודש וחצי לאחר לידה עד כה הילדה הייתה יונקת ומקבלת תוספת מבקבוק עקב חוסר בחלב.... הייתי אצל יועצנת הנקה, אני מניקה מצויין הילדה יונקת מעולה הבעיה היא שהילדה "התאהבה" בבקבוק ולא מוכנה להתאמץ להנקה.לפני כל ארוחה אני עדיין מנסה את מזלי ונותנת קודם כל ציצי רק שהיא אחרי 2 -3 שאיבות מוציאה ו"כועסת". אני ממש מאוכזבת וממש הייתי רוצה שהילדה תקבל חלב אם. אני שואבת חלב אבל עקב חוסר היניקה אין לי מסםפיק חלב יש לי בערך ל2 ארוחות ביום!
היי עדי, אם את מאזור המרכז אני מזמינה אותך ל-מ.מ.ש. יש תמיד סיכוי לחזור להנקה מלאה. אבל צריכים לבדוק כמה דברים. לפעמים גם שווה דעה נוספת - כי אצל כל יוצעת אולי פטנטים שונים. אנחנו שתיים שעובדות וטוב שיש עוד זוג עיניים. אם את לא מהאזור אז תדעי לך - אם את לא שואבת מספיק אז את צריכה להגביר את השאיבות. אפשר לספק את כל המנות שלה בחלב אם אבל גם צריכים להאכיל אותה בצורה מאוד איטית. כך היא אוכלת פחות. כשמניחים את בקבוק לכיוון התקרה ברור שהיא אוכלת יותר מידי מהר וגומרת כמות גדולה מזו שהיא זקוקה לה. בכל אופן, תמיד אפשר לחזור - לפי הניסיון שלי. בברכה אלן