גודש בשד אחד אחרי גמילת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום- אני אמא לתינוק בן שנה ושבעה חודשים הפסקתי להניק לפני שבוע ..השתמשתי בתרופה ומשתמשת בכרוב לייבוש החלב .. בשד השמאלי החלב כבר התייבש אבל הצד הימני יש בו גודש מלא חלב וכואב מאוד ..אני עדיין משתמשת בכרוב אבל לא עוזר ... אז מה לעשות???????
לקריאה נוספת והעמקה
היי רנא, לשאוב. קודם כל - תרופה בכלל לא אפקטיבי בגיל הזה. אז אין לצפות שהוא יעשה משהו בכלל. כשמפסיקים להיניק צריכים לעשות את זה בהדרגה. כשכואב אז לשאוב קצת עד הקלה. דלגי לכמה שעות או אפילו ימים אם לא כואב אז לא צריכה לשאוב . ברגע ששוב נוצר גודש עליך להוציא חלב. לאט לאט הגוף מסתגל ומפסיק לייצור. בברכה אלן