טפטוף
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אלן. אני מניקה את בתי בת החצי שנה הנקה מלאה. עדיין כשאני מניקה מטפטף לי מאוד ואפילו משפריץ מהצד השני, וגם במשך היום כשהחזה מתמלא יש לי טפטופים. יש לי חברות שכבר אחרי שלושה חודשים לא זקוקות לרפידות. האם זהו מצב תקין או שמעיד על חוסר איזון? יש לי חזה קטן - האם יש קשר בין הדברים? תודה רבה מראש.
היי יאנה, אולי יש קשר. לא בהכרח. לרוב זה באמת מפסיק אחרי מספר חודשים - אם מיניקות משני הצדדים. או להיפך. אם את מיניקה רק מצד אחת אולי תנסי להיניק משניהם. אולי זה יעזור. זה בהחלט תקין - אין כל בעייה חוץ מזה שזה די מטרד. יש רפידות עשויות סיליקון בשם "לילי פדז" )lily padz( שמאוד אסטטים ומפסיקים את הטפטופים לרוב. ניצן להזמין ב-מ.מ.ש. www.mamash.org.il או לנסוע לשם אם את מאזור המרכז. בברכה אלן