כאבים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת חצי שנה הנקה מלאה. מאתמול כאבים בפטמה רק בעת הנקות. היום בנוסף לכך כאבים באותו שד למטה לכיון בית השחי. מה זה יכול להיות? תודה.
היי דנית, בדרך כלל בגיל הזה - אנחנו כבר לא כל כך שומרות על תנוחה נכונה ותמיכה בזמן ההנקה. זה גורם לפענים למשיכות מצד התינוק כי הוא כבר כבד ונמצא הרחק יחסית מהשד. תנסי לתקן תנוחה ולשים לב לתמיכה מתחת לידיים אחרי ההצמדה הנכונה. אים אין שיפור כעבר שבוע כדאי ללכת לכירוג - למרות שלרוב לא מוצאים כלום וזה קשור להנקה. בברכה אלן