דקטרין
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אלן וחג שמח אני רוצה להתחיל טיפול בפטריה בפה של ביתי בת ה9 שבועות ובפטמות שלי. קראתי שצריך למרוח על הפטמה דקטרין ולא אותו דקטרין אורל ג'ל האם זה הדקטרין הואגינלי? מותר להניק עם המשחה הזו או שצריך לשטוף? תודה מראש שרון
לקריאה נוספת והעמקה
היי שרון\ אנני רופאה כך שאני לא יכולה להמליץ לך על תרופה נגד פטרייה. קודם צריכים אבחון שיש אכן פטרייה. אם תרצי ללא מרשם לטפל בזה אז יש כל מיני המלצות באינטרנט לגבי תכשירים ביתיים - הקשורים לסודה לשתייה וחומץ לפיטמות. את המינונים תוכלי לראות במאמרים באינטרנט. בברכה אלן