הוא מתחילגודש בחזה (בקושי מצליחה להניק לאחר ניתוח)
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, אני אמא טרייה 4 ימים לאחר קיסרי. התינוק שלי היה במחלקת ילודים ביומיים הראשונים לחייו ובגלל שקיבל זונדות ואוכל בבקבוקים הוא לא מצליח לינוק ממני. כאשר אני נותנן לו ציצי הוא מתחיל טיפה ואז נשבר. לבינתיים נוצר לי גודש מטורף בחזה עד כדי כך שאני לא מצליחה לישון, ניסיתי כרוב ואני גם שואבת. האם יש לכם עוד רעיונות כי אני על סף שבירה ולעשות הפסקת ייצור חלב. אגב זה תינוק ראשון אז אודה לעזרתכם
אני כשבועיים אחרי קיסרי... לי מאד עזר הכרוב לגודש המטורף - 20 דק' לא יותר, ובעיקר קומפרסים קרים - כמה שיותר, בעיקר לפני ההנקה. הכוונה ממש לקרחונים שהנחתי על החזה. (שימי לב לא לגעת הפיטמה או בעטרה עם הקור). והכי עזר - ביקור פרטי של יועצת הנקה מוסמכת. שווה כל שקל!!!