האם מותר לחזור להניק לאחר לקיחת תרופות ?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודש הפסקתי להניק את בני מפני שהתחלתי טיפול תרופתי שאוסר הנקה. לפני יומיים סיימתי את הטיפול ואני לא לוקחת תרופות. האם אני יכולה לחזור להניק את בני מכיוון שיש לי עדיין חלב והוא עדיין מחפש את השד. ואם כן האם אני צריכה לשאוב קודם את החלב שיש בשדיים כדי שיתחדש?!?! בתודה מראש
היי ליהיא, את יכולה בהחלט להתחיל שוב להיניק את התינוק ואת לא צריכה לזרוק את החלב. אני מאוד מקוה שבדקת את הנושא של האיסור באחד המרכזים האלה ולא סתם על פי המלצה של הרופא. רוב התרופות היום בסדר עם הנקה. מרוב ספק ולא ידע - יש עדיין רופאים השוללים את ההנקה. יש לבדוק להבא עם: 1. בילינסון:03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 תרגישי טוב! אלן