שתית אלכוהול
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ברצוני מדי פעם לשתות אלכוהול, האם זה נכון שברגע שאיני מרגישה את השפעת האלכוהול ניתן להניק ? האם האלכוהול מתפוגג גם מהחלב שכבר יוצר בזמן השתיה או שצריך לשאוב ולזרוקו? תודה !
היי שרית, לא צריכים לזרוק חלב. החלב הוא הפרשה גופנית כמו הדם שלנו - וכשהחומר יוצא מהדם הוא יוצא מהגוף. אין כל בעייה להיניק אחרי שכבר את מרגישה שאין השפעה יחד עם זה - הפחד הוא לא מחלב המכיל אלכוהול כמו אימא שלא מתפקדת כתוצאה משתייה מרובה. אז יש סכנה של ממש. אז כמובן לא לשתות כאשר אין מישהו אחר לטפל בתינוק. בברכה אלן