הנקה ללא לידה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם ניתן להניק ללא לידה ? תינוק מאימוץ? שמעתי שניתן עם הנקת בעבר?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיכל, שמעת נכון. אישה ללא לידה יכולה לייצור חלב. לא תמיד זה מספיק עבור כל ההזנה של התינוק אבל יש מקרים שכן. כמובן אם האם היניקה בעבר - הסיכוי יותר טוב לייצור יותר חלב. הכל עניין של המוכנות ורצון האם. מתחילות בשאיבות ואחר כך אפשר גם לקחת מותיליום - מרשך מרופא הנשים. רצוי להיות ממש בקשר צמוד עם יועצת הנקה מוסמכת כי היא תוכל לעודד אותך - וכמובן רצוי שהיא תהיה עם גישה חיובית לנושא. בברכה אלן