מניקה והיא עלתה רק 70 גרם השבוע
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , ביתי בת 6 וחצי שבועות עלתה רק 70 גרם בשבוע האחרון. אני מניקה הנקה מלאה , משתמשת בפיטמות סיליקון שעד כה לא הצלחתי להסירם בגלל כאב וסדקים. לפי מיטב הבנתי אין לי בעיה של חוסר בחלב (אני שואבת בבוקר 140 ב25 דקות) . אבל בכל זאת המליצו לי לקחת חילבה , האם כן לקחת ? ואם כן כמה? כמו כן המליצו לי לשאוב יותר משתי מנות ביום ? האם לשאוב את כל הארוחות ??
היי שירי, את צודקת - אין לך בעייה כמותית לדעתי. אבל לפעמים יש בעייה אנטומית אצל התינוקת. יש גם ממצאים לגבי שימוש בפיטמת סיליקון. במקרים מסויימים זה מפחית את כמות החלב שהתינוק מקבל. אם את מאזור המרכז יש קליניקה המחיר הנחה ב-מ.מ.ש. ימי ב, וה, וכדאי לנצל אותם. יש גם הנחה נוספת לחברי כללית מושלם. פצעים וכאבים נובעים מתנוחה לקוייה ויועצת יכולה להראות לך איך להיניק ולהתפטר מפיטמת הסיליקון. כדאי\ חבל להרוס את ההנקה בברכה אלן