הפסקת הנקה לצורך נסיעה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן שלום בני בן 10 חודשים, ניזון ממוצקים במהלך היום והנקה בוקר וערב. מסרב בתוקף לתמ"ל (מכל מי שמציע לו). אני מתכננת נסיעת עבודה לחו"ל ל- 3 ימים. מה עלי לעשות על מנת למנוע גודש? ומה לעשות על מנת לשמור ייצור החלב? תודה
היי רחלי, 1. לשאוב 2. לשאוב 3. להחליט לא לנסוע - זה לא רק עניין האוכל שרצוי לקחת בחשבון - אלא עצם ה"עזיבה". לתינוקות בגיל הזה אין עדיין מושג של זמן, אז זה כאילו לנצח. לשיקולך. אלן