להפסיק להניק?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ב"ה את יששכר שלנו (היום בן 9 חודשים) קיבלנו במתנה אחרי שנה וחצי של ניסיונות עד שלבסוף נזקקנו לאיקקלומין וברוך ה' נקלטתי. אנחנו מאוד רוצים להיות שוב בהריון ולהביא ילד או ילדה. האם אני חייבת להפסיק להניק אם אני מתחילה ליטול את האיקקלומין? יששכר מאוד מתנגד לרעיון. חשוב להגיד שהוא מפותח אוכל יפה מוצקים ותחליפים אבל לפעמים הוא מתעקש רק על הנקה. תודה.
חשוב לציין שכבר יש לו 4 שיניים למעלה ו-2 למטה כך שהמצב נעשה פחות נוח