אחסון חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני רוצה לאחסן חלב במקרר, יש אפשרות לשמור את החלב במקרר בבקבוק רגיל?( פלסטיק) - אגב- זה רק ליום אחד?
היי חן, אפשר לאחסן חלב שאוב טאי במקרר בבקבוק רגיל למשך מספר ימים. אין ממש מידע מדוייק - אז לפי ההגיון והריח. יש הנחיות בספרון: "הנקה-להעניק מהרגע הראשון" עם כל ההמלצות אודות ההנקה היום מבוסס על מדע וכולל שאיבה וטבלה על אחסון חלב. גם במקרר גם במקפיא. ניתן לרכוש ברשתות - סטימצקי - ועוד.... או דרך האתר של מ.מ.ש. www.mamash.org.il בברכה אלן