חלב בקירור
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אלן! רציתי לשאול האם אוכל להשתמש בחלב שאוב שעבר מתא ההקפאה לתא הקירור מבלי שהופשר ונשאר שם שלושה ימים? בתודה מראש
היי סימונה, היום יש האומרים שחלב שהופשר יכול להיות במקרר 48 שעות. אני אישית לא מכירה כל ממצא מדעי על כך ולדעתי אפשר לפעול לפי ההגיון. תריחי - תטעמי אבל ליתר הביטחון כדאי לתת חלב שהוא הכי קרוב למצב הטבעי שלו - או כמה שיותר מהר לאחר תהליך כלשהוא - קירור - הקפאה . בברכת חתימה טובה!! אלן