התחלת מוצקים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אלן, יש לי תינוקת בת חמישה וחצי חודשים שיונקת הנקה מלאה. התחלתי לתת לה השבוע ירקות וניראה שהא מגלה עיניין. שאלתי היא האם הא זקוקה למים בשלב הזה? כמו כן, האם לתת לה לשתות בכוס עים פיטמת סיליקון? בעבר, סירבה לקבל בקבוק והפסקנו לנסות. תודה וגמר חתימה טובה
היי תמי, כל עוד את ממשיכה להיניק באופן מלא - עם תוספות של מוצקים פה ושם היא לא חייבת מים. ההמלצה היא להמשיך כרגיל להיניק ולאט לאט להכניס מוצקים (קצת מוקדם אבל לאט לאט היא תאכל יותר מן הסתם.) היום זה רק בגדר "|טעימות" ולא במטרה להחליף את החלב. בברכה אלן