תזונה לתינוק בן 3 חודשים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מאכילה את התינוק שלי בסימילאק בכמות של 130 cc. התינוק שלי ממשיך לבכות אחרי ההאכלה וזה כנראה סימן שהוא לא שבע. כמה צריך להוסיף לו לכמות האוכל?
היי ריקי, הבעייה היא לא הכמות אלא המהירות בה התינוק מסיים לאכול. הבעייה עם בקבוקים היא שאוכלים כל כך מהר כך שלא מרגישים את השובע - כמו ביניקה - שאוכלים איטי ביותר. אז מפסיקים לאכול באותו זמן שזובע. חשוב להתייעץ עם טיפת חלב כי נשמע לי מספיק אוכל ועוד בעייה היא כמוהן האכלת יתר. תלמדי להאכיל אותו בצורה איטית - שהבקבוק מונח במקביל לרצפה ולא לקראת התקרה כי האוכל יורד יותר מידי מהר. גם לעשות הרבה הפסקות אחרי מספר לגימות. הוא צריך לנוח בין לבין. כך ירגיש שובע לאחר מנה קטנה יותר . מקוה שזה עוזר. בברכה אלן