שאלה בנושא הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום החלטתי להפסיק להניק ונטלתי את הכדורים ליבוש חלב לאחר מכן התחרטתי והנקתי את תינוקי בכמות של 60CC. האם איכות החלב לאחר נטילת הכדורים פגום?? האם גרמתי נזק לתינוק? האם ההנקה אסורה לאחר נטילת הכדורים? בתודה מראש
היי מיכאלה, לא נראה לי שיש כל בעייה עם החלב. חלב אם הוא האוכל האופטימלי והנכון עבור התינוק. גם עם קצת "תרופה" החלב עדיין הרבה יותר בריא מאשר כל האלטרנטיבות האחרות. כמובן שככל שהזמן עובר - החומר יוצא מהגוף ואין כל בעייה לחזור להיניק. בהצלחה אלן