גוש דם מהפיטמה - דחוף
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבמהלך הנקה הוצאתי את הפיטמה לבדוק אם היא מדממת (כיוון שביתי בת ה-5 חושים פלטה כמות גדולה של דם בבוקר ) וגיליתי מעין גוש קטן שיצא מן השד ומכיל דם (כמו טחור)ואח"כ אחד נוסף. בפה של ביתי היתה כמות לא קטנה של דם. מהזה ? האם זה מסוכן לילדה לשתות כזו כמות ? האם להפסיק להניק מהשד ?
היי חגית, אני ממש לא יודעת מה זה - וכדאי לבדוק אצל רופא - אבל אני יכולה להגיד לך שיש מקרים של פצעים וגושים פנימיים מפצע בפיטמה ושתינוקות שותים דם. זה לא מזיק וזה לא מסוכן אז אין מה לדאוג ורוב הזמן אין כל סיבה וגם לא רצוי להפסיק להיניק. מאחלת לך החלמה מהירה!! כדאי לבדוק את זה למרות שנראה כי זה קשור להנקה בדרך כלשהיא. בברכת שנה טובה. אלן