קהילת קדושי מזריץ 1/6 לוד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני חודש לאחר לידה ואני מניקה באופן מלא אבל יש לי כאבים מאוד חזקים בפיטמות רציתי לדעת אם יש משהו שיכול להקל על הכאב.
לקריאה נוספת והעמקה
היי אור, בדרך כלל אם יש כאבים זה בגלל התנוחה. אם את בכללית מושלם חפשי יועצת הנקה מוסמכת העובדת עם הקופה כדי שהיא תעזור לך עם התנוחות. שינוי באחיזה יכול לעזור לך באופן מיידי. חבל לא לנצל את השירות הזה. אם את לא במושלם אז ב-מ.מ.ש. יש קליניקה במיחיר הנחה. www.mamash.org.il מקוה שזה יעזור. בברכה אלן