יאוש
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביתי בת 3 שבועות וניזונה מהנקה בלבד נולדה 3400 וכעת שוקלת 3100 מאז שהשתחררה מבית החולים מזה כיומיים אני נותנת לה אחרי הנקה תוספת מכיוון שקשה לי מאד לשאוב מספר פעמים ביום אציין שבשני המקרים הילדה חיונית ומגיבה לסביבה עושה צרכים ואינה מיובשת מה לעשות שההנקה לא תיפגע אני מפחדת שהיא לא תירצה לינוק אציין שבדקו לי את החלב והוא טוב ושומני אני מאד רוצה רק הנקה הבן השלישי שלי ינק עד גיל שנתיים ללא תוספת תמל אפילו פעם אחת תודה ושבת שלום
היי שפי, להזכירך - 03-6472411. אם תרצי לבוא ביום ב'. מקוה שזה ישתפר - ושהשקילה ביום א' תהיה חיובית!! בברכת שבת שלום אלן