שינה ויניקה בלילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן שלום. בני בן חודשים יונק במשך היום כל 3 שעות, אתמול ינק לעיתים קרובות יותר. אולם בלילה ישן כ-5 שעות רצוף, השאלה שלי האם הגוף ימשיך להפיק חלב לפי הצורך שלו של התינוק, או שלאט לאט בגלל מרוחי הזמן בלילה יהיה מעוט חלב. עד להתיבשות השדיים מחלב. תודה
הי סיגלית, אין לך מה לדאוג. כל עוד הוא אוכל במשך היום בתדירות כזאת אין חשש שכמות החלב תפחת. הגוף מסדיר את עצמו ומתאים את עצמו לצורך האמיתי של התינוק. גם אם יש ירידה בכמות אז תמיד יש אפשרות להגביר שוב כך שזה לא בלתי הפיך. לרוב זה לא קורה בכלל. בברכה אלן