הנקת צמד בימים הראשונים לאחר הלידה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לי תינוקת בת שנה ושבעה חודשים שעדיין יונקת אבל ממש מעט פעם ביום ומקבלת מהשד לאחר שהתינוק ינק ותינוק בן שלושה ימים. היום ביום השלישי / רביעי לאחר הלידה התפתח לי גודש רציני בשד אני רוצה לתת לה לינוק ולשחרר לי קצת את הגודש החשש שלי שהגוף שמייצר חלב לפי דרישה ימשיך וייצר כמויות גדולות . מה עושים? תודה
היי רחלי, זה טבעי ביום ה3-4 בערך שיהיה קצת מתצאות או גודש. אם תניקי לעיתים קרובות משני הצדדים זה אמור להפסיק. אם התינוק החדש לא מוכן לינוק לעיתים קרובות אז תנסי לשאוב קצת - רק עד הקלה. בברכה אלן