עזרה דחופה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ילדתי את בתי לפני שבוע. לא הצלחתי בשום דרך להניק אותה, להכין התחלתי לשאוב פעמיים ביום. כמויות נכבדות של כ- 120 CC לשאיבה. משום מה, ביומיים האחרונים, למרות השאיבות, החזה שלי כבר ללא הרגשת מלאות וגודש ובקושי יוצא חלב. מה עלי לעשות כדי שלא תיפסק זרימת החלב. אנא עזרתכם הדחופה. תודה
עלייך לשאוב לעיתים תכופות יותר -כל שלוש שעות על מנת שהשד ייצר חלב ,אל תישכחי שזה עניין של היצע וביקוש וככול שתישאבי יותר תייצרי יותר חלב פעמיים ביום זה לא מספיק ,בהצלחה .