מעוניין בדעתכם בנוגע למוצר חדש
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני מעוניין לשמוע דעות של נשים מניקות בנוגע למוצר שאני מעוניין לייבא לארץ. המוצר הינו יחידת סיליקון שנכנסת בתוך הקאפ של החזיה בזמן הנקה (בשד שממנו האישה לא מניקה באותו הרגע) ואוגר את החלב שמטפטף מהשד. המוצר לא נועד להחליף פד, אלא לאגור את החלב שמטפטף. מוצר כזה יעלה לצרכן 150-180 ש"ח והוא רב פעמי כמובן. מה דעתכן? האם המוצר יעיל? האם הכמות שמטפטפת היא כמות שבסופו של יום יכולה להספיק למנה נוספת? אשמח לשמוע.
הפטנט של אגירת חלב מטפטף נשמע גאוני. הייתי מעוניינת להתנסות במוצר החדש. היכן ניתן להשיג דוגמית (אפילו לרכישה)?