הפסקת הנקה בשל הריון נוסף
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי שמי קרן ויש לי תינוקת בת 11 חודשים. אני עדיין מניקה, משהו כמו 4 פעמים ביום. ביתי גדולה ואוכלת מוצקים. עיקר ההנקה היא במהלך הלילה, לפני השינה. לפני 4 שבועות גיליתי שאני שוב בהריון. אני מתחילה את השבוע ה 9. נאמר לי כי החלב שלי כרגע רווי הורמוונים ואני חייבת להפסיק להניק. האם זה נכון? כמו כן אינני יודעת כיצד להתחיל את התהליך של גמילה מהנקה. אני שמה לב לאחרונה שיש לביתי נקבוביות על האף בדומה למה שהיה ממש אחרי הלידה. האם אלו השפעות ההורמונים? תודה רבה מראש קרן
הי משום מה אני לא מצליחה לצפות בתגובה לשאלתי או שלא נענתה בכל מקרה אשמח אם תוכלי לכוון אותי למקום המתאים תודה קרן