אוסטרליה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתי היקרה בת 9 שבועות, יונקת מלא. לאחר ביקור אצל רופא ילדים, בעקבות סימנים שונים שהילדה הראתה לאחר הנקה, נאמר לי שהיא כנראה רגישה ללקטוז אך אני יכולה להמשיך להניק. הרופא המליץ לשאוב מעט חלב לפני כל הנקה, להגיע לחלב האחורי ואז להניק את הילדה. כך, היא לא תקבל ריכוז גבוה של לקטוז וזה יכול להביא לשיפור. פחות יציאות והיא תהיה רגועה יותר. אני לא מצליחה להבין איך אני אמורה להבחין בזמן השאיבה בין החלב הקידמי לאחורי? האם יש אינדיקציית של זמן שאיבה היכולה לעזור? אם אני שואבת ידנית, האם משהו אחר יכול לעזור לי?
היי רוני, אין כל אפשרות לדעת בדיוק מתי החלב הקדמי עובר לחלב אחורי ובדרך כלל זה דבר שבכלל לא צריך להדאיג אימהות. זה ממש לא ממצא מדעי ולדעתי אין באמת סיבה לנסות לתת רק חלב מסוג אחד בלבד. לא ציינת באמת מה התגובות של התינוקת אחרי ההנקה אך קשה גם לקבוע שזה רגישןת ללקטוז. (נדיר ביותר) הרבה תינוקות פולטים, וגם סובלים מגזים. אז השאלה היא האם כדאי לשבש את התהליך הטבעי בלי דיאגנוזה בטוחה? ולרוב אם הרופא אומר שאת יכולה להמשיך להיניק אז תניקי - ללא כל חשש. כמובן שזה דעתי בלי באמת לדעת הרבה על המקרה וגם בלי לראות אתכם. בברכה אלן