שדיים נפוחים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ה צ י ל ו אתמול הפסקתי להניק אחריי שנה וחודשיים כואב לי נורא אני לא יכולה להרים את התינוק שלי מטפטף לי מאוד אני לא יכולה לצאת לרחוב מה לעשות??? תודה .
בינתיים, עד התגובה - אי אפשר להפסיק להניק מיד, הגוף ממשיך לייצר חלב. אם החלטת להפסיק בבת אחת - את מוכרחה לשאוב. החלב לא יצא לבד, ובוודאי כואב מאוד. דרך אגב - גם אם התינוק קטן - אם הוא שומר על האחוזון כנראה שזה הגודל שלו. אולי את יכולה להוסיף תחליף חלב, ולא להפסיק הנקה לגמרי.לשיקולך!