חלב שאוב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אז אלן כך התחלתי לשאוב חלב מאחר ובני לא מתחבר לשד אני שואבת 7 פעמים ביום וכמות החלב היא יפה מאוד משאיבה לשאיבה השאלה שלי היא כך האם יש מצב שהחלב יעלם לי אם אני מסתמכת רק על שאיבה והתינוק בכלל לא יונק (רק בבוקר)אשמח לקבל תשובה
הניי הדיל, דבר ראשון אני ממליצה על ביקור אצל יועצת הנקה מוסמכת לחסוך לך את כל זה. הרבה יותר קל להיניק. אבל בכל אופן אם את ממשיכה לשאוב בתדירות גבוהה את יכולה לשמור על כמות החלב ולתת חלב אם עד מתי שתרצי. הבעייה היא שרוב האימהות נשברות בסופו של דבר כי אם כבר בקבוקים אז עובריך לאט לאט לתמ"ל. הכל תלוי בך. זה אפשרי אבל מצריך ממש מסירות רבה והתעקשות. בהצלחה אלן