הפרשה ירוקה מהפטמה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סובלת מזה מספר שנים מהפרשה ירוקה כהה מהשד השמאלי. ממוגרפיה ואולטרסאונד יצאו תקינים. כיום, לפני לידה, תוהה האם אין חשש להניק במצב זה. על-פי בדיקה ציטולוגית מדובר ב: Fluid material with macrophages. האם עלי לבצע גם תרבית כדי לשלול הימצאות זיהום או בדיקה אחרת? אני מבינה שזו תופעה שכיחה ושלא מדובר בסכנת חיים לי, אך להזין את התינוק בנוזל ירוק כהה נראה לי אינטואיטיבית מלחיץ.
היי גלית, ברשותך אני אעביר את זה לקולגות שלי לקבל עוד חוות דעת. אני לא נתקלתי בזה ב-20 שנות בתחום - אז אולי מישהיא אחרת שמעה ויכולה לעזור לנו ..... מחכה לשמוע שאת מרשה לי להעביר את ההודעה שלך לקבוצת דיון בין היועצות בארץ. בברכה אלן
תודה על התגובה המהירה והאחראית. אשמח אם תתייעצי עם קולגות בנוגע לשאלתי.