חלב שאוב - מה שנשאר בבקבוק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, אני חוזרת לעבודה ומקווה לשלוח עם הקטנה חלב שאוב לגן. השאלה שלי היא לגבי הנחיות למטפלות לגבי חלב שנשאר בבקבוק - כלומר הקטנה התחילה לאכול ממנו אך לא סיימה. האם להחזיר למקרר ולחמם שוב לארוחה הבאה, או שלזרוק מיידית?
היי טלי, אין ממש תשובה חד משמעית אבל אומרים שניתן לתת את אותו החלב שלא נגמר מארוחה קודמת בארוחה הבאה. לרוב דובר על מספר שעות בחוץ. וכמובן אם ה"בחוץ על השיש" הוא במקום חם במיוחד ללא מזגן אז לא הייתי סומכת על זה. אבל אם זה במקום מוצל וקריר אז אפשר לתת אותו לארוחה הבאה. בברכה אלן