הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ! אני אם לעדן בת חודשיים וחצי , בעוד חודש אני יוצאת לעבודה ועד אז אני רוצה להעביר להפסיק להניק , להשאר חלב כך שיספיק רק לארוחה אחת . השאלה שלי היא : איך אני עיושה את זה ? משאירה קצת חלב האם כדאי לי עכשיו להתחיל יותר לשאוב ולהקפיא חלב? תודה
שלום אנה, החלב נשמר בהקפאה חודשיים שלושה - כך שאפשר כבר להתחיל לצבור מנות. ככל שתתני פורמולה - או בקבוקים אז באופן טבעי ההנקה תפסק. תניקי אותה בשעות שאת איתה ותשאבי קצת כדי למנוע גודש כשתהיי בעבודה. לאט לאט תרגישי מה נכון - אם יש גודש סימן שאת מפסיקה יותר מידי בבת אחת. אם את רוצה להפסיק לגמרי ולעבור לפורמולה אז כמובן כמה שיותר מאוחר - יותר טוב לתינוקת. תתחילי להיניק ואז תתני תוספת - כך שהיא יונקת פחות וכמות החלב יפחת בהתאם. אחר כך תחליפי ארוחה אחת שלמה - תראי מה קורה לשדיים וכך הלאה. אין חוקים אם כי כל גוף מגיב קצת אחרת. את תמצאי את הקצב המתאים לך. בברכה אלן