לאלן
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן האם יכול להיות שבגלל החום התינוק גם כן מסרב לינוק כלומר יכול להיות שזו תקופה שבה הוא מסרב ואז חוזר לעצמו ?לפני חודש ניתקלתי בבעיה הזו ולאחר שהתעקשתי הוא חזר האם יכול להיות שזו תקופה שעובר בה התינוק או אין דבר כזה גם לי כואב על המצב יש לי חלב וכל כך רציתי בהנקה
היי הדיל, לרוב תינוקות רוצים ויודעים לינוק. אם לא, כפי שהסברתי יש משהו שמפריע לו. כדאי לך ללכת תבדוק מה זה. באמת חבל אבל אולי יש פתרון שהוא יותר פשוט ממה שחושבים.? בלי לראות קשה מאוד לנחש. תינוקות אוהבים את החום והם עדיין רגילים לחום כזה עוד מהרחם. בברכה אלן