האם חליטות צמחים מעכבות/ מייבשות חלב?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בחודש תשיעי שבוע 37 החזה גדל אך עדיין אין סימנים לחלב קראתי שמרווה ונענע ובכלל חליטות צמחים מעכבות או מייבשות את החלב השאיפה שלי היא להניק מה דעתך?
שלום לך, כל דבר במינון סביר (אפילו פעם ביום לדעתי) לא יפריע לתהליך הטבעי של יצירת ושמירה על תפוקת החלב. נענע ידוע כמפחית את הכמות אם משתמשים בו הרבה. לא רואים ממש חלב בשדיים אלא אם מעסים ודוחפים לקראת הפיטמה ואז לוחצים. זה מיומנות. ולא חובה. בברכה אלן