הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אנ כבר 5-6 ימים בתהליך של הפסקת הנקה (לאחר חודשיים וחצי) עם כרוב מהמקפיא על השדיים כל שעתיים- שלוש ושואבת כל 6-7 שעות כ- 10-20 מיל' מכל צד. 1. עד מתי להמשיך עם הכרוב? 2. כבר אין לי גודש ואין תחושת מלאות ותפוקת החלב ירדה, אך כשאני שואבת יוצא חלב ולכן אני בכל זאת שואבת מאחר וחוששת מדלקת.עד מתי להמשיך עם השאיבות? הרי ככל שאשאב ייווצר עוד חלב..
היי נעמה, לדעתי את לא צריכה עלי כרוב בכלל בשלב זה. אם תרגישי מלאות או כאב הם יכולים לעזור. לגבי השאיבות - המטרה היא לרדת מכל הגירויים באופן הדרגתי. אם את שואבת כל 6 שעות תנסי כל 7 שעות וכך הלאה. גם אפשר לנסות להפחית את כמות החלב שאת מוציאה ולראות אם זה יעבור בשלום. ברגע שתרגישי שכאב מתחיל אז כבר לשאוב קצת. תראי עד איפה את מגיעה עם זה. החלב לא נעלם לגמרי - אפילו במשך חודשים - אבל נשאר סטטי ללא כאבים ולאט לאט מתייבש. בברכה אלן