הנקה ובחילות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת 4 שבועות כשאני מניקה אותה יש לי בחילות אני לא מקיא מזה אין סיכוי שאני בהריון! האם זה נורמלי?
יועצת הנקה אמרה לי שהתופעה ידועה אבל לא רווחת. הבחילות נגרמות מהורמונים. ואין מה לעשות. (לעמות זאת, כשבררתי אצל רופאת נשים, היא ביטלה ואמרה שלא ידוע לה דבר כזה).
היי יעל, אני כן שמעתי על תופעות כאלה. את לא הראשונה אז אני בהחלו מאמינה שיש קשר הורמונלי. אפשר לבדוק אם תרופה נגד בחילות תעזור ואם מותר להיניק עם אותו תרופה. אולי זה יקל עליך. בברכה אלן