חלב שאוב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום. ביתי בת שישה וחצי חודשים חזרתי לעבודה והחלטתי להמשיך להניק באופן מלא- אני שואבת בעבודה ונותנת למטפלת. שאלתי היא - הוצאתי מהמקפיא חלב שאוב במוצ"ש ושמתי במקרר להפשרה. ביום למחרת- יום א' בצהרים החלב היה ממש מסריח כך שלא ניתן היה לתת לתינוקת. מה אני אעשה? האם לשאוב ולשים במקרר בלבד? ביום חמישי עד ראשון זה בסדר שהחלב יהיה במקרר? אשמח לעזרתך... תודה רבה
היי פזית, החלב צריך להיות בסדר מיום ה' עד ראשון. חלב נשמר בהקפאה לפחות חודשיים אבל גם תלוי במה מקפיאים. צריכים להקפיא רק בכלים מומלצים - בקבוקים מחומר טוב - לא ביספנול, או שקיות שמומלצות להקפאה לזמן ארוך. בברכה אלן