כאבים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אלן, במהלך כל שעות היום אני חשה כאבים בשד אחד הכאב מתרכז מתחת לבית השחי לכיוון השד שאבתי חלב אבל עדין יש לי כאבים זה טיבעי ? ומה ניתן לעשות זה כמו כאב של גודש ? אציין כי אני חמישה שבועות אחרי לידה . בתודה ,שני
היי שני, אפשר לשים קומפרסים קרים. אולי זה מתנוחה לא הכי טובה. תנסי לשנות קצת ואם זה ממשיך אז כדאי להעזר במדריכה, או יועצת הנקה מוסמכת. אם את מאזור המרכז יש את עמותת מ.מ.ש. קליניקה בהנחה ואם את חברה בכללית מושלם אז עוד יותר הנחה. אם את לא מהמרכז אז תוכלי למצוא יועצת באתר של היועצות: www.iaclc.org.il האתר של מ.מ.ש. www.mamash.org.il בברכה אלן