מרגישה כאבים בבית השחי
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון בשבוע ה37 , הריון ראשון, מאתמול בערב התחלתי להרגיש כאבים בבית השחי, וכשאני בודקת אז מרגישים גודש כזה, אני מפחדת, רציתי לדעת ממה זה יכול לנבוע, אני אשמח אם תעני לי.
לקריאה נוספת והעמקה
היי ריטה, בכל הגוף מהמפסעה דרך השדיים ועד בתי השחי יש מה שנקרא "קו החלב" - בלוטות שונות הקשורות להתפתחות השדיים והמערכות המתכוננות ללידה והנקה. יתכן מאוד שהבלוטה נפוכה באמת מגודש ולרוב אחרי הלידה זה אמור להסתדר. אפשר לשים עליו קומפרסים קרים להוריד נפיכות - גם אחרי הלידה אם זה מחמיר. בכל אופן כל דבר שהוא לא עובר או מעורר דאגה אז כדאי לידע את הרופא המטפל. בהצלחה אלן