הנקה ומוצקים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום- מה שלומך? תודה רבה על התשובות המהירות והתמיכה! שירה בת 6 וחצי חודשים יונקת הנקה מלאה + התחלתי לתת לה מוצקים. הבעיה שכל מה שאני נותנת לה יוצא בצואה באותה צורה, מרקם, ריח שהוא נכנס. לדוגמא: דלורית שאכלה בצהרים יצאה בקקי בערב בידיוק כמו שהאכלתי אותה ואותו דבר עם גזר . האם האוכל לא מתעכל לה? זה נראה לי מאוד מוזר.. אשמח להתייחסותך- שוב תודה פזית
היי פזית, נראה כי היא לא לועסת כמובן במיוחד אם עדיין אין לה שיניים. אם היא בולעת דברים בשלמותם אז אולי בגלל זה הם יוצאים כך. כדאי אולי להתעיץ עם הרופא - כדי לוודא שאכן זה תקין. אני לא כל כך מתמצאת. רק ההיגון אומר לי שזה קצת מוקדם לתינוקות ממש לאכול ולעכל מוצקים. רוב התינוקות יותר מוכנים מבחינה מערכתית לקראת 8-10 חודשים. לא נראה לי שיש מקום לדאגה . רק לקחת בחשבון שהמוצקים באים כתוספת להנקות ולא במקומן. בברכה אלן