חלב אם שאוב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני יונק הנקה מלאה בשילוב עם פירות ומרקים. לאחרונה חזרתי לעבודה,ואני שואבת ומקפיאה מנות חלב...כך שבשעות הבוקר הוא אוכל את החלב שהשארתי לו, לאחרונה הוא החל לעשות תנועות כגון התפתלות מכאבי בטן, אי נוחות... אציין שהוא בן 5 חודשים ועלה עד כה יפה במשקל. האם יכול להיות שהחלב השאוב עושה תופעות מסוג זה?? איך אפשר לדעת שהחלב שלי עדיין מזין וטוב??
היי מור, אם החלב מוקפא פחות מחודשיים אז לא נראה לי שזה מהחלב שלך. הייתי הולכת יותר על המוצקים. לתינוקות מסויימים זה מוקדם מידי עבור האכלת מוצקים. המוצקים גם כך אמורים להשלים מנות של חלב כך שהוא עדיין אמור לקבל לרוב חלב אם ובנוסף תוספת של מוצקים. בלי חלב פרה או מוצרי חלב כמובן. בברכה אלן