הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 30 בהריון ראשון. בגיל 18 עברתי ניתוח להקטנת שד אחד בו נאמר לי שבעתיד לא בטוח שאוכל להניק כי יכול ליהיות שבזמן הניתוח ניפגעו צינורות החלב. איך אני יכולה לודאות שאני אכן יוכל להניק. האם במידה ולא צריך ליבש את החלב תודה
לקריאה נוספת והעמקה
היי הגר, קודם כל, אפשר להיניק רק מצד אחת. ולספק את כל צרכיו התזונתיים של התינוק. יש התחדשות של צינוריות החלב במשך השנים גם לאחר הקטנה. אבל מה בדיוק הנזקים שם אי אפשר לדעת עד אחרי הלידה והתחלת ההנקה. מהניסיון - יש הצלחות. כדאי להיות בקשר עם יועצת הנקה מוסמכת IBCLC לבדוק באמת שהכל עובר כהלכה. בברכה אלן