הנקה וכניסה להריון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני מניקה את ביתי מיזה 11 חודשים 3 פעמים ביום. אנחנו מאוד נהנות. הנקודה היא שאני רוצה להכנס להריון וקיבלתי לאחרונה פעמיים מחזור האם זה אומר שההנקה בעצם כבר לא מפריעה לי על יכולת הכניסה להריון או שזה שיש מחזור לא מוכיח כלום ואצטרך להפסיק?אשמח לתשובתך.תודה מראש.
היי רונית, עד כמה שידוע לי - ברגע שיש מחזור אז יש אפשרות לקלוט הריון חדש. אבל זה לא ממש התחום שלי וכדאי להתעיץ עם רופא נשים מומחה בילודה. בברכה אלן