כמות חלב בשאיבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אלן! ביתי בת חודשיים. התחלתי לשאוב לה חלב לקראת חזרה לעבודה. כמה חלב עליי לשאוב בכל מנה? אינני יודעת כמה תינוק צריך לאכול בסביבות גיל ארבעה חודשים. בתודה מראש ושבוע טוב
היי סימונה, אי אפשר לדעת בדיוק כמה אוכלים - לכן אני בדרך כלל ממליצה לשאוב מספר מנות. כמה של 100 ומספר מנות של 50. תמיד אשפר להפשיר כמות קטנה - וכדאי לתת עוד מנה מאשר מנה מאוד גדולה - כי אם היא לא תסיים אז לא רצוי לשמור ותצטרכי לזרוק. אם היא תגמור 100 אז אפשר להוסיף. במשך הימים הראשונים כבר תדעי מה הכמות היותר מתאימה. בהצלחה אלן