גולה קטנה בפיטמה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני ארבעה שבועות אחרי לידה התחלתי עם הנקה שלושה שבועות אבל עברתי לבקבוק כי אין לי מספיק חלב אבל אני גם מניקה מדי פעם וגם שואבת כשיוצא לי. בשד הימיני שלי יש לי בפיטמה גולה קטנה לא כואבת אבל מורגשת וגם אפשר לראות אותה היא יצאה אחרי שהתינוקת ינקה שם כמה דקות עד ששמתי לה שהיא לא במקום הנכון , מה עליי לעשות???
שלום לך כל דבר חריג המעורר דאגה אצלך רצוי ללכת לבדוק על ידי כירורג. יש הרבה מצבים בגלל הנקה ולרוב הכל מסתדר עם הזמן ואני בטוחה שזה אחת מהם אבל לא כדאי להזניח ובלי לראות תמיד מומלץ ללכת לבדוק. בברכה אלן