הפסקת הנקה נכונה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! ביתי המתוקה בת 5 חודשים והחלטתי להפסיק להניק. הורדתי בהדרגה (במשך כשבועיים) את כמות ההנקות והחלפתי אותן בבקבוק - לשמחתי, זה התקבל בקלות אצל ביתי. עכשיו אני כבר במצב בו אני לא מניקה בכלל. כשבוע אחרי שהפסקתי להניק התחלתי להרגיש גודש גדול בשד הימני וגודל קל יותר בשמאלי. האם לשאוב? האם לתת לזה לעבור לבד?האם להניק רק כשיש גודש? אודה לך על עזרתך בעניין
היי יערה, הדרך הכי טובה לשחרר גודש כמובן היא התינוקת והיניקה. מידי פעם תתני לה - וזה ימנע גודש. אם היא כבר לא מעונינת אז רצוי לשאוב כדי שזה לא יתפתח לגודש יותר רציני. בהצלחה אלן