הסמכת חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תינוק בן 3 חודשים סובל מריפלוקס חריף, ורגישות לחלב פרה. כלכלת התינוק הנקה/חלב אם שאוב בלבד. שאלתי היא האם ניתן לסמיך חלב בקונפלור?
לקריאה נוספת והעמקה
היי אלינור, רפלוקס זו בעייה שכיחה אצל תינוקות מסויימים. זה עובר עם או בלי הקורנפלור. אני אישית נגד טיפול באוכל הכי מתאים לתינוק מכל סיבה אבל אם את שוקלת על דעת עצמך אז כדאי להתייעץ עם רופא גסארו ילדים. אנני רופאה וזה יכול לגרום לבעיות אחרות של עיכול. תניקי את התינוק כאשר הוא ממש בתנוחה אנכית יותר מאשר אופקית. זה אולי יעזור לעיכול. בברכה אלן