איזו משאבה מומלצת?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, איזו משאבה מומלצת לשאיבה אינטנסיבית? אני חוזרת עוד חודש לעבודה ואני רוצה לאגור מלאי. אני מניקה באופן מלא. יש לי בבית את המדלה אלקטריק- הבעיה שלא כל הפטמה נכנסת לתוך הואקום. וכיום אני מצליחה לשאוב איתה יותר מ30-50 בבוקר.( למרות שבעבר הצלחתי אפילו 110) שאלתי נוספת כיצד ניתן להגביר את יצוור החלב מעבר להניק בכל הזדמנות. - כי היא פולטת המון שאני מעמיסה עליה.
שלום יפית, את יכולה לרכוש ערכה "רחבה" כדי להתאים את המשאבה שיש לך יותר לצרכים שלך. טל: של חברת בפקס 09-972-7600. המיני לא הכי חזקה ויש עוד משאבות אישיות חשמליות שהן דו צדדיות אפילו שיעשו לך את העבודה אולי יותר טוב. אם את מאזור המרכז את יכולה לנצל את מ.מ.ש.-בקליניקה אפשר לנסות את כל המשאבות וגם לרכוש במקום. לפחות לקבל קצת הכוונה. www.mamash.org.il להגביר חלב אפשר באמצעות השאיבה. לכל סוגי המשאבות יש ערכות רחבות אם צריך. למרות שלמשאבות אחרות כמו הספקטאר - הערכה הרגילה יותר רחבה מאשר המדלה. בברכה אלן