אי סימטריה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, אני מניקה את ביתי בת החודש בהנקה מלאה. שמתי לב שהיא מתקשה לתפוס את שד שמאל ב"צורה הרגילה והמסורתית". בצורה הרגילה השפה התחתונה גולשת עד לבסיס הפטמה. השפה העליונה רחוקה מהפטמה. אין כאבים ויוצא חלב אך אני חשה שקצב יציאת החלב והבליעות שונים מאשר בשד ימין שם התפיסה טובה. אני מצליחה להגיע לקצב יציאת חלב טוב רבשד שמאל רק כשאני אוחזת בעורפה ביד ימין (הנגדית) ומתכופפת קדימה. אך בצורה הזו כואב לי הגב... מה לעשות? איך לשפר את ההחזקה? תודה.
היי גל, קשה מאוד לדבר על תנוחות ותיקון תנוחות בדרך זו בפורום. אבל כמובן שהתנוחה שאת מתארת ממש לא טובה - ואת רואה את זה לפי כאבי הגב שיש לך. רצוי תמיד לחבר את התינוק ורק אחרי החיבור במקום הנכון - לדחוף או לשים כרית כדי לתמוך בידיים שלך. זה שומר על בריאות הגוף - לפעמים ההעדפה לצד מסויים קיים בגלל העדפה שלך ואם אין תמיכה אז החולשה מורגשת. כדאי לך לקבל עזרה מיועצת הנקה מוסמכת IBCLC. אם את חברה בכללית מושלם יש הנחה מאוד גדולה אצל חלב מהיועצות. את יכולה לנצל את עמותת מ.מ.ש. אם את מאזור המרכז. www.mamash.org.il או למצוא מישהיא קרובה אליך - www.iaclc.org.il בהצלחה אלן